Segítek

Teljesen igazatok van abban, hogy a készletem színvilága a tavaszt és Itáliát is idézi. A címe/témája azonban teljesen más. :) Magam is meglepődtem, hogy milyen színskálát kreáltam hozzá, szerintem lesz még ilyen készletem tuti. Az járt a legközelebb az igazsághoz, aki úgy gondolta, hogy egy szám címe lesz. Így van! És ez a szám fenn is van a blogon, csak meg kell keresni. :)

Megjegyzések

Florci üzenete…
morning bird??
Rucola Designs üzenete…
Igen, az volt az előző készlet, de azt már nem kell kitalálni. :D
Pertine üzenete…
Hoztam egy tippet: Cindy Lauper / True colors. :) ?

De hogy a januári-februári képernyős lapokat is most találtam meg.. Majd a márciusit jobban figyelem.
Florci üzenete…
jóvanna, ilyen későn... :D
majd holnap kitalálom. ma már kreatívkodtam eleget.
Secima üzenete…
Majdnem mindig raksz fel zenét. Elég nehéz kiválasztani, hogy melyik lehet. A Szomszéd tetszene, de biztos valami angol címe lesz.
Kisnyul / Andi üzenete…
Ide is írom:
Szirének - Sirens
Puzsi üzenete…
Én is, én is a sziréneket akartam - miután végignéztem az összes zenés bejegyzésedet :) de azt már Kisnyul vitte, így marad a Szél (Wind). Hátha... Mindenesetre az Irigyeken jót derültem...