Karavánozás februárban 2.

A véletlen úgy hozta, hogy mikor megkerestem az angol változatát a Krisssz által adott Szent-Györgyi idézetnek, rájöttem, hogy angolul D-vel kezdődik a mondat: DISCOVERY (felfedezés). Így illik az AJC betűsorába is, két legyet egy csapásra. :) Arról szerettem volna oldalt csinálni, hogy számomra (és nem csak én vagyok ezzel így, tuti) egy kiállítás, egy művészeti alkotás megtekintése a felfedezés erejével bír: mit látok bele a műbe, mit gondolok róla. Készleteim közt keresgélve meglepődtem, hogy a választott kollab kit elemeit akár Miró is festhette volna, így tőle választottam képeket.

Elements: Sherrie JD/Tangie Baxter - Curious Adventures
Papers: Sherrie JD/Tangie Baxter - Midnight Mischief

Illustrations: Joan Miró: The Gold of the Azure, The Break of Day

Font: Base 02

Nevermore a SBG-n a szememre lobbantotta, hogy a B betűt meg kihagytam :), így kerestem a szótárban egy megjeleníthető kifejezést: BALANCE. Jó sokat maszatoltam vele, az árnyékok mennek a legnehezebben, de nagyon élvezem. :)

Scene, elephant, teeter: Marta Van Eck - Atomic Circus Add On
Papers, elements: ViVa Artistry - Wanyama

Font: jailbirDJenNa

Megjegyzések

Margó üzenete…
Örülök a gondolatmenetednek, mert én is ilyesmire gondoltam, így megerősítettél Ildi!
Számomra megint mindkét oldalad nagyon izgalmas, imádom azt, hogy mindig "bogarászom" az oldalaidon, hogy én mit olvasok ki belőle, milyen gondolatokat és érzéseket váltanak ki belőlem!:-)
Hosszú voltam, ugye?! Már mindegy!!!
szrjudit üzenete…
Kész vagyok tőled, imádom amit csinálsz, az első is nagyon szuper, de a másodiktól teljesen elaléltam!!!
kreatívhit üzenete…
Azért ezt jól "összemaszatoltad":)
Secima üzenete…
Tényleg jól megy neked a "maszatolás". :)
Toni üzenete…
Azt nem tudom pontosan mit jelent, hogy maszatolsz, de ha ilyen a végeredménye sürgősen meg kell próbálkoznom vele! Tetszik a festményed is, de az elefántoktól kikészültem!
erzsocica üzenete…
Húúúú, az elsőnél az sok szín, öröm nézni!!!!
A második pedig abszolút kedvenc, imádom az ilyen jellegű oldalakat, ahogy összeraktad az tökéletes!