Kukucska helyett

Mutatom az oldalam, amit a jövő vasárnap megjelenő készletemmel csináltam. Aki kitalálja a címét/témáját, megnyerheti! :) Itt hagyjatok megjegyzést csütörtök éjfélig, pénteken sorsolok!

Rucola Designs by IG - ???? :)

Megjegyzések

treza üzenete…
hmmmm, mediterrán építészet, talán az olasz mészkő, a Travertin...
Toni üzenete…
Gyönyörűűűű!!!! Találgatok Dolce Toszkána? Jahaj, de vágyom én most abba az Itáliába, miért nem lehet konzervdobozos napot kapni?! Köszi a játékot!
Janka üzenete…
nekem is valami ókori Itália jutott eszembe. erre tippelek.
kiváncsian várom az eredményt :)
beedee üzenete…
Nem is tudom... Italy Love :) vagy Italy Colors vagy Ildi's Italy vagy valami hasonló :)
Pertine üzenete…
Valami dalcímre akartam találgatni, de csak egy gyenge tippre futja: romanticismo italiano, amúgy olaszosan. :)
Kisnyul / Andi üzenete…
Primavera Italiana
Krisz üzenete…
Gyönyörű oldal! Travel, Love Italy.
Secima üzenete…
Valami Italy, Love és Colors összefüggésben. Mindenesetre gyönyörű az oldal!
Puzsi üzenete…
Google fordított - így én felelősséget nem vállalok - L'atmosfera mediterranea (Mediterrán hangulatban). Az oldalad varázslatos... Hoppá, vagy ez: Mediterrán varázslat? (Mediterraneo magia). Köszönöm a játékot!
Kisnyul / Andi üzenete…
Jöttem még a segítség után.

Szirének - Sirens
beedee üzenete…
Mi lenne, ha úgy vennéd, hogy ide írtam az blogodban található összes szám címét? :)))))))))))))
Így tuti befutó vagyok... :)))