Elvágyódom

Nem tudom hová. Talán a 70-es 80-as évekbe, amikor ilyen zenéket hallgattam. Biztos nem is ismeritek az East-et, pedig az egyik legjobb hazai progresszív rockegyüttes volt. Ezeket a videókat is alig hallotta valaki :( Takáts Tamásnak nagy riszpekt, de én legjobban az instrumentális időszakot szerettem 80 körül.

EAST - Szél


EAST - Szirének


EAST - A valóság hangjai

Azért nem kell elsiratni, nem fogok zenehiányban elpusztulni, megyünk a hajóra szerdán. :)

Megjegyzések

Florci üzenete…
júúúj, a zene is nagyon szupi, de ez a szőke gitáros fijúúúúú! ahhhh :)
Osli üzenete…
East - valamit ismertem tőlük anno. Lehet valamelyik poptaritop lemezről? Vagy volt egy kislemez? Meg nem mondom már. Biztos a legismertebb daluk volt amire emlékszem, de jó volt most hallgatni.
Rucola Designs üzenete…
A gitáros fijúka nekem is nagyon teccik, de a korosztályom inkább Takáts T. :) Keresztes Ildikó meg milyen lelkesen vokálozgat még itt. :)