Morning Bird

Csináltam új készletet is! :) Kicsit más lett, mint az eddigiek, kíváncsi vagyok a véleményetekre! Még mindig nem annyira alteros, mint szeretném, de már jobban lehet használni kollázsokhoz. Nekem legalábbis sikerült. :) A Morning Bird 18 papírt és 75 elemet tartalmaz, kapható a Scrapbook Elementsen.


Az Álomcsapattól ezeket az álomszép oldalakat kaptam:


Én ezt követtem el, a Cewén már láthattátok. Végül lecseréltem a dinónak kinéző madarat tavasztündérre. :D

Rucola Designs by IG - Morning Bird, Birdy Alpha
(az alpha egy hét múlva lesz kapható)

A kellemest a hasznossal összekötve az AJC 6. hetéhez is kapcsolom, ahol a heti kifejezés: LIVE.

És a címadó zene: Sade - Morning Bird


Megjegyzések

Pertine üzenete…
Mindig lesem ezeket az oldalaidat és élvezem! :) Imádom az ilyen elemeket, de nehéz merészen bezanzásítani egy oldalba őket...
Hühh, micsoda készlet!
Secima üzenete…
Nem semmi készlet ez sem!
Florci üzenete…
nekem tetszett a madár, és nem is értettem, hol a dínó... :)
köszi sádét, nagyon régen nem mertem hallgatni.
kreatívhit üzenete…
Lassan nincs mit írnom hogy ne ismételjem magam állandóan.Miszerint szuper meg pazar meg remek meg nagyon klassz... Szóval kb ennyi. Ismét egy pompás készlet.
Margó üzenete…
Igen, úgy érzem, ezt a készletet magam is meg tudom szólaltatni - ezt meg kell néznem közelebbről is:-))))