Rózsaszínű álmom

Azért én is tudom ám rózsaszínben látni a világot! :) Ugyanaznap két készletbe szerettem bele, és mindkettő ezt a színvilágot hozza. Tudtam, hogy olyan oldalt fogok csinálni, ahol egyszerre használhatom ezeket. Ehhez jött az inspiráció az AJC 7. hetére: WONDER. Pink Floyd nevű szerelmemről már zengtem ódákat, szövegileg most is őket hozom. :)

Rebecca McMeen - Lucie & Goosie
Fa Maura - Pig Angel

Fonts: For The One Hundredth Time, Vaguely Repulsive, Adler

Lyrics: Pink Floyd -
Pigs


UPDATE: GSO lett!!! És az imádott Tangie választotta ki! :))

Megjegyzések

jociandi üzenete…
Jaaaaj. Jaaaaaaaj. Malacókák és rózsaszín... (/me sóhajt és elolvadt).
Krisz üzenete…
Édes álom, ... Malacszínben. Szupi lett! :)
Eszter(beszteri) üzenete…
szenzációs lett, Ildikém!
kreatívhit üzenete…
:D ezek a fazonok:)
szrjudit üzenete…
Ó, a gombszemű lány... és a fíling, kész vagyok megint! Woooooow, éljen a rózsaszín! :D
Margó üzenete…
Imádom ezt a színhatást és azt egyébként tudtam, hogy rózsaszínben is világlátó vagy:-)))
Secima üzenete…
Hú! Ez de jó lett! Imádom ezeket a malackákat, de a többi elem is is szenzációs, ahogy az egész oldal. :)
Tinci üzenete…
Szenzációs oldal! És gratulálok a GSO-hoz!!!! Hurrá!
evadraga üzenete…
Ez nagyon vidám, és édes oldal lett! :))
Osli üzenete…
Grat a GSO-hoz. Nem csodálkozom :)
erzsocica üzenete…
Hát ez....szóhoz sem jutok! Nekem ez nagyon tetszik! Annyira édes lett; ez a rózsaszín-barna, a malackák, a madárka meg a gombszemű kislány figurája.....imádnivaló!
erzsocica üzenete…
Ja, és gratulálok a GSO-hoz!