Vidám hétvége

A vidámság pénteken indult egy remek közös ebéddel, amelyet Secimával és LaceE-val költöttünk el. Illetve csak Laci költött :), mi inkább ettünk! Persze, mondanom sem kell, hogy LaceE szervezte meg az egészet, a pestiek képtelenek egymással találkozni! Remélem, azért még sok-sok ilyen találkozónk lesz. A közös fotó LaceE gépén van, így én a magaméból tudtam alkotni. Végre használtam a Sunfruits készleteket, igyekeztem mindenkiéből választani, mert egytől egyig gyönyörűek, de sajnos ez nem sikerült teljesen.

Template: Neverland Scraps - Pixie Plate
Sunfruits blogroll készleteiből: Altalena, Ányi, Arenn, Giny, Icka, Kriszta, Kuznyec, Kovaxka, Noncsi, Secima, Sztrega és Timo
Font: Adler

Szombaton Krisssz 10. kihívására indult be a fantáziám. Ani barátnőm kislánya sétál az ellenfényben, Didó csodás freebie készletét használtam hozzá.

Dido Designs – Paperflower
Wordart: Cewe by Krisssz – Angel


Összedobtam pár CT-oldalt is, amiket még nem lehet mutizni, de ezt igen, mert csak magánszorgalomból választottam Dani régebbi készletét. Nem tehetek róla, imádom ezeket a papírokat, madárkákat, a fáról nem is beszélve! :) Most 1 dollárért kapható! Az ihletet Ányi szuper templétje és kihívása adta.

Sablon – Ányi Template 11
Minden innen: Danimoy Designs and A+ Designs – Amy’s Birds
Font: Porcelain

Most látom, hogy mindegyikben van narancssárga! Nem is csoda, tükrözi a napfényes hangulatomat! :)

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Egyik képed szebb lett mind a másik. De legjobban persze a találkozónkról készült tetszik. No, nem azért mert én is rajta vagyok (mondjuk azért javít rajta ez is egy picit:) ). A barátnéd kislánya tényleg egy angyal :) és milyen jó látni ismét nagy fás és madárkás oldalt :) Ezek nekem úgy tetszenek :)
Ányi üzenete…
Jó volt olvasni még kicsit kómásan-álmosan ezt a vidámságot :-) Tényleg miden csupda napfény és vidámság. A közös oldal a kedvencem a többiek miatt, a középső a pitypangfejű csajszi miatt, a harmadik meg teccik :-)
Secima üzenete…
Nekem is az első tetszik a legjobban. Nem is értem miért? :))))
Na, persze a másik kettő is szuper.
Jó volt találkozni veled és LaceE-val. Ezek úgy feltöltenek.
Szóval ügyes vagy!!