Eperke és a barátnők

Azt (is) imádom a Srapbook.hu közösségében, hogy folyton van valamilyen kihívás. Sőt, egyszerre több is! Secima fotós kihívását különösen szeretem, mert ide nem kell fotót keresgélni! Ráadásul a múlt héten Betsie édes Eperke lányának fotója volt soron, annyira jó volt vele dolgozni! Olyat próbáltam csinálni, mintha hagyományos lenne. Mellesleg a ViVa templétes kihívásán is indulhatok vele.:)

Sablon: ViVa Artistry – July Template
Minden innen: Teri Mayo – Hankey Pankey
Varrás és maszat: ViVa Artistry – Herbarium
Font: Another Hand

Ancsika oldalának liftelése szintén jó móka volt. Kapcsos zárójeles keretet (biztos van rendes neve is!) keresgélve botlottam ebbe a barokkos-cirádásba. Mivel Jessica Sprague már engem is megfertőzött, azonnal bele is szerettem. A fekete papírral aztán minden eldőlt, jöhetett a színben hozzáillő dolgok keresése-színezése. Nekem tetszik az eredmény, remélem, Ildi és Zsuzsa barátnőmnek is! :)

Papírok, elemek: Amanda Kay & Designz by Kristi - Black Tie Affair
Gombok, levélke: Bren Boone Designs - At 1 With Nature
Keret, szív, madár: Jasmin Boockmann (Jersey) - 10 things I love
Font: Santos Dumont

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Mindkét oldalad szuper jó lett :) Annyira jó a scrap stílusod, hogy hatalmas élvezet számomra gyönyörködni a munkáidban. :)
Osli üzenete…
Az Eperkés oldalad már láttam "odaát", de a barátnőset most látom először. Imádom én is. Nagyon jók a színek, és a feketén igazán jól mutat.
Nóra üzenete…
Mindegyik tökéletesen illik a fotóhoz. A hangulatot megteremted mindegyikhez. Nagggyon tetszenek! :o))
Secima üzenete…
Mind a kettő nagyon szuper. Nekem az Eperkés egy icipicit közelebb áll a szívemhez. Nem is értem miért. :)))