Öröm a köbön!

Egymás után érnek az örömteli meglepetések, egyik ámulatból a másikba esek! :) Köszönöm!!!
Először is, mit látok ma: Ányi készített nekem egy meglepi oldalt, rólam! Gyönyörű, imádom, köszönöm!

Tegnap este meg kaptam egy értesítést: "What a wonderful tribut page for a friend....congrats on winning the challenge." Vagyis megnyertem FPD heti színes kihívását Stofis oldalammal. De igazából azzal nyertem a legtöbbet, hogy megcsináltam, ezt a kihívást véletlenül vettem észre. (Egyébként minden hétfőn van ilyen és csak a színek kötöttek.)

Aztán meg nem győzöm inni a limonádét, annyi mindenkitől kaptam! Hatan is megdobtak egy limóval: Eliza Kitty, Timo, SzRJudit, Sabee, Tinci, Csuti. Annyira nagyon boldog vagyok ettől!

Íme a szabályok:
1. Tedd ki a díjat a blogodra.
2. Nevezz meg legalább 10 blogot, akiknek szeretnéd ezt a díjat odaadni.
3. Linkeld be azt, akitől kaptad a díjat.
4. Hagyj üzeneted a díjazottjaidnál, hogy tudjanak róla.
5. Írd ki a blogodra, hogy kiknek küldted el a díjat.

Az én választottjaim, akinek frissítőt adom sok szeretettel:
Betsie, aki nélkül azt sem tudnám, mi az a scrapbook
Secima, aki nélkül még blogom sem lenne
Osli, aki nélkül nem lennék CT-tag
Gigi, akivel sok-sok közös vonásunk van
Ányi, aki még meglepiket és turmixokat is készít
Krisssz, akitől rengeteget tanulok
Panda, akinek nincs blogja, de a képi humora nélkül nem tudnék élni
Totyi, akinek szintén nincs, de elvarázsolnak az oldalai
Dido és Janka akiket nap mint nap szájtátva bámulok
és LaceE, aki tehet bele egy kis alkoholt, hogy koktéllá varázsolja!

és visszaküldöm minden barátomnak, aki engem jelölt!
Eliza Kitty, Timo, SzRJudit, Sabee, Tinci, Csuti

Sok? Nem baj! Még így sem tudtam mindenkit felsorolni, akit szeretek! :)

Megjegyzések

Osli üzenete…
Ó, köszönöm szépen :D Már régebben megkaptam, de most te is és Timo is újra felfrissített vele. Azt hiszem mégegyszer kiírhatom a blogomra ;)
Ányi üzenete…
Örülök, hogy ilyen jókedved van, de hisz nem is csoda :-)))
A meglepit pedig nagyon megérdelemlted, örülök, hogy teccik :-) A díjakat szintén megérdelmed és köszi neked is!
A Stofis oldalad pedig tényleg szuper, gratulálok! Pláne, hogy csodálom benned az erőt, hogy elkészítetted. De így most jobb, ugye?
LaceE üzenete…
Köszi a limonádét, majd pénteken megisszuk :)A kihívás győzelméhez gratulálok, Ányi által kreált fotót meg imádom :)
Zsu üzenete…
Vár nálam egy kis meglepi. :)
http://narcicca.freeblog.hu/archives/2009/07/21/Dijak/
Secima üzenete…
Köszi a limonádét. Majd együtt megisszuk. :))))
Secima üzenete…
A képről meg jól le lettem vágva. :(
Amúgy nagyon tetszik. :))))
Unknown üzenete…
:) köszönöm!! és Gratulálok az FPD kihíváshoz! :))
Kriszta (hozak) üzenete…
Gratulálok a kihíváshoz és a díjhoz! :-)
csuti üzenete…
Örülök, hogy ilyen boldog vagy, és gratulálok a kihíváshoz.