Didó egy tündér!

Szerintem ezt eddig is tudta mindenki, és emellett varázsló is a gyönyörűséges oldalaival, készleteivel. De képzeljétek, hogy kaptam ma tőle egy levelet, s mert szomorkodtam a kuponok előtt elsietett vásárlásaim miatt, és nekem ajándékozta az új készletét!!! :) De ez még semmi, azt a lehetőséget is megkaptam, hogy alkossak vele! Nagyon bízom benne, hogy legalább egy picit tetszik Didónak, de a CT-tagok munkái annyira gyönyörűek, hogy kicsit félve töltöm fel.

Dido Designs - Bubble Wood

Didó új készlete, a Bubble Wood holnaptól kapható az Afterfivedesigns-on. Tele van mesés papírokkal, hullámokkal, elemekkel és wordartokkal - gyakorlatilag magától elkészül vele az oldal! :) Még egyszer köszönöm, Dia!

Megjegyzések

LaceE üzenete…
De jóóóó Neked :) és de jó Didónak, hogy a készletét egy ilyen ügyes kézbe adhatta :) Te pedig bebizonyítottad, hogy jó helyre került a készlet :)
Kriszta (hozak) üzenete…
Hú, ez szuper! Tiszta irigy vagyok, legalább annyira sérga, mint a szépséges oldalad zöld! :-D
Ányi üzenete…
Bolond vagy te, hogy félve töltöd fel! Szerintem naon szépet barkácsoltál! Hihi, magátl lett kész.... bár Didó LO-t nézve nekem is sokszor az a gyanúm, hogy valahogy úgy maguktól készen lesznek, valahogy odavarázsolja a sok mütyürkét :-) Naon édi a fotó és teccik az egész! Örülök, hogy a tied lehet! Pussz!
csuti üzenete…
Szerintem cseppet se izgulj, mert csodajó lett! Nekem nagyon tetszik!
Unknown üzenete…
Gratulálok!! A készethez, és az oldalhoz is, nagyon tetszik :)))
Osli üzenete…
Ó, nagyon szép! Előbb olvastam a leveled, nem gondoltam hogy ilyen hamar láthatom :)
a fotó is nagyon szuper hozzá. szépséges munka :) kár volt aggódnod.
Secima üzenete…
Igazán nincs mitől félned. Ez is szenzációs, mint a többi. :)))
Eszter(beszteri) üzenete…
Tényleg nincs mitől félned! Olyan meseszép lett ez az oldal. :) Jó kezekbe került a készlet! :)