Jessica Sprague

Már régóta akarok erről írni. Sabee és Kata blogjában is láthattátok, milyen feladatokat kaptak, miket tanultak azok, akik regisztráltak Jessica Sprague ingyenes, képszerkesztés témájú tanfolyamára. Nekem nagyon tetszik a stílusa, érthető az angolja, nem gyors, nem lassú, felfogható az egyszeri tanulnivaló. A leckék beregisztrálva videó formájában elérhetők PS Elementsben és PS-ben, és visszamenőleg is megnézhetők akárhányszor. Freebie-ket is kaptunk szép számmal. Az utolsó leckék egyike egy ún. storyboard készítése volt, vagyis egy olyan képsorozaté, amely egy történetet mesél el a képrészletek kiemelésével. Azért csináltam belőle egy egyszerű oldalt.:)
Sajnos már véget ért a fejtágítás, de újabb képzésekre lehet jelentkezni, igaz, ezek már nem ingyenesek. Én úgy döntöttem, megér 20 dollárt az ecsetkezelésről szóló (20% kedvezményt kaptam a korábbi részvétel miatt). Augusztus 3-án indul és kéthetes lesz ez is. Remélem, ezt is fogom élvezni! :)

Elemek, papírok: Tina Design – Green Explosion
Varrás: A+ Designs – Holly & Spring Treasure
Font: SSD Shelby Dotty

Megjegyzések

eralilla üzenete…
Csak azt nem értem, miért írtad nem is olyan régen, hogy eligazodsz-e a CT tagsággal kapcsolatban az angoloddal. Le a kalappal azelőtt, aki angol nyelvű tutoriálokat tud követni.

Aranyos lett ez az oldalad is. Csak nem Pap Rita van a fotón?
Osli üzenete…
sok sikert az újabb tanfolyamhoz, kívánom, hogy igazán hasznodra váljék! :)
az oldalad meg odaát már megdícsértem ;)
Unknown üzenete…
Nagyon tetszik a storyboard-os oldalad :) én még igencsak adós vagyyok ezzel (is) Szerintem is nagyon jó volt Jessica tanfolyama, és tényleg, én is megdöbbentően jól megértettem az angolját :) Örülök, hogy beneveztél még egy tanf.ra, aztán majd mutasd meg, hogy mennyi mindent tanultál :)
Secima üzenete…
Nagyon jól sikerült ez az oldal is. Jókat tanultál nagyon. Csak így tovább!
LaceE üzenete…
Tényleg jó lett az oldal. Lehet, hogy találkozunk a tanfolyamon :)