Sunfruits blogroll freebie!

Elérkezett a nagy nap, és elindult a blogvonat a nap gyümölcseivel! Keress fel minden állomást, és gyűjtsd be az összes ízletes és mutatós gyümölcsöt és más finomságot a készletekből!
Íme az enyém, a kép alatti linkekről letölthető:


Megjegyzések

Giny üzenete…
Hmmm, nagyon guszta:) Már töltöm is! Köszi szépen!!!ö
krisssz üzenete…
Hú, ez nagyon jól néz ki! Már megyek is érte:) Köszi:)
LaceE üzenete…
Hűűű, azannya. Ez aztán szuper lett. Imádom amiket művelsz. Legyen az készlet vagy oldal, az mindig tökéletes. :)
Secima üzenete…
Már le is töltöttem. Szuper lett!!! Köszi. :))))
@gi üzenete…
Ez valami fantasztikus, töltöm is! Köszi! :))
LaceE üzenete…
Megnéztem most elemenként. A punk madárkától majdnem leestem a székről. Nagyon tetszik :)
Tinci üzenete…
Nagyon klassz,vittem! Köszike!
Kriszta (hozak) üzenete…
Köszönöm, Ildi! Szuper készlet.
Tinci üzenete…
Nézz be hozzám, van egy kis meglepim!
Unknown üzenete…
Gyönyörű lett a készeleted :) Nézz be hozzám, ott is vár egy meglepi!! :))
csuti üzenete…
Nagyon klassz lett! Nézz be hozzám egy limonádéra!
Pattycakes üzenete…
Thank you!! :)
Névtelen üzenete…
Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 11 post on Jul. 21, 2009. Thanks again.
eralilla üzenete…
Nagyon jó kis készletet készítettél. A madárka a kedvencem (meg a többi). Köszi!
Sztrega üzenete…
Nagyon tetszik, letöltöttem, köszönöm!
Unknown üzenete…
Nagyon tetszik a készleted,le is töltöttem,köszönöm!
Kessa üzenete…
Thank you for this gorgeous kit.
Névtelen üzenete…
added to my rss reader