Segesta

Tényleg kibírhatatlan a hőség, és egész héten ez lesz! Nem csoda, hogy eszembe jutott a szicíliai nyaralásunk. 2000-ben jártunk ott barátainkkal, két hét alatt beutaztuk a szigetet. Imádtam! A gyerekek kicsit morogtak a sok utazás és színházrom miatt. Valószínűtlenül élénkek voltak a színek. Mint a készleté, amit választottam.

Minden innen: Danimoy Designs – News to Me
Betűk: Lauraskathi – Jennifer’s day alpha
Font: KarabinE

Megjegyzések

Osli üzenete…
Itt is nagyon tetszik. Tényleg hihetetlenül színes lett :)
LaceE üzenete…
Wow. Most kinagyítva látom csak, hogy nem is 2 fotó van az oldalon, hanem csak 1, 2 kerettel :) ez a megoldás még jobban tetszik. :)
Had' kötekedjek végre én is egy kicsit. :) Sziciliához, miért nem olasz nyelvű újságot tettél a háttérbe? :) Na, jó csak vicceltem. Imádom az oldalt :)
Rucola Designs üzenete…
Jogos a felvetés, te kis sólyomszem, de hát háttérgyártásban nem vagyok olyan ügyes, ez meg készen volt! :)
Secima üzenete…
Szép emlék, és csodásan megörökítetted. :)))
macicsapat üzenete…
Nekünk tetszik olasz-újság-háttér nélkül is. :o))