Szeretek szkreppelni

Na, még épphogy szombat van (legalábbis, amikor elkezdtem írni a bejegyzést), a nagy maratoni Scrapbook-hét első napja! Ugyanis május 2. a Nemzetközi Scrapbook Nap, május 9. pedig a Magyar Scrapbook Nap. A kettő között a scrapbook.hu oldalon Scrapbook napokat tartanak. Mindennap újabb és újabb kihívások, játékok vannak/lesznek.
A mai kihívás: Miért szeretsz scrapbookozni? A kihívás feltételeinek akkor felel meg alkotás, ha két meghatározott freebie (Gigi wordartjai, Kolibri kiegészítői) valamelyikének felhasználásával készült.
Sokat próbálkoztam, de fotóval nem sikerült, Viszont rátettem azokat a dolgokat, amiket nagyon szeretek: grafikus elemeket, fát, madárkát. És nagyon rózsaszín! Jövőre talán már fotó is lesz!

Háttér: Kate Hadfield Designs - Krafty Doodled Papers
Cellux, cetli, matricák: Kolibri - I love scrapbook
Többi elem: Ana Reis - Pop Garden
Pecsét: Budaházi Brigitta - Szeretek scrapbookozni wordart-készlet

Megjegyzések

macicsapat üzenete…
Nekünk tetszik fotó nélkül is. :o)) Rajta van a lényeg: a fa. Mi is szeretjük a fákat, fel lehet rá mászni, meg azon terem a vackor. :o)) De örömmel láttuk meg a pillangót is, a madárkák természetesek a fához. Hát a képekkel sokat tudunk meg rólad, így könnyen vallasz magadról. :o))
Myrthyra üzenete…
Szerintem is jó lett fotó nélkül. És hogy nagyon rózsaszín, az nekem nagyon tetszik.:))