Kösz a halakat!

Ahogy lezárult a kihívásokkal teli, szuperpörgős hét, máris elvonási tüneteim lettek. 10-én este nem értettem, hogy nem töltöttem még aznap fel semmit a galériába. Csináltam hát egy képeslapot, ami akár hagyományos is lehetne. Jelezve ezzel azt, hogy talán egyszer valaha ebbe is belevágok :)

Köszönöm a hetet!
Virágok: Jen Jurko – Paper Pieces 1. Spring Flowers
Papírok: ViVa Artistry – Romeo & Juliet
Szalagok, csillám, madár: brittbree (Brittney Ferguson) – Birds of a Feather
Betűk: Sunshine Wonder Girls – Radar Alpha
Font: CK_Alis_Hand_Official

Többen is megfogalmaztuk többféleképp, mit jelentett nekünk ez a hét. Ebben Eralilla kihívása is segített. Nekem azt, hogy még jobban szeretek scrapbookozni, és kicsit már máshogy! Ezzel az oldallal próbáltam kifejezni. Köszönöm Jankának, Kolibrinek az inspirációt és Giginek a kommentleckéket!

A Scrapbook Hete

Papírok: Twolittlepixels collab - Pixelpack 1.
„Festett” kiemelés: Amy Sumrall - Everyday
Lepke: RebeccaPSP Designs – Tom Boy Free Pagekit
Szívek: KimB (Kim Broedelet) – Moody Days
Csillagok: Carolina Pessoa – Vamos passear?
Pecsét: Eralilla - Srapbook Napok Wordart: Budaházi Brigitta - Szeretek scrapbookozni wordart-készlet
Font: Tempus Sans ITC

Megjegyzések

Ányi üzenete…
Nagyon szép lett a képeslap, igazi Kovaxkás és látom, te is megtanultál kommentezni ;)
Secima üzenete…
Lemaradtam. :( Mi az, hogy kösz a halakat?
Rucola Designs üzenete…
Viszlát, és kösz a halakat! (mondják a delfinek) by Douglas Adams. Neked kell ezt magyarázni, aki kitalálta a 42-t??? Csak a viszlát nem passzolt. :)
Secima üzenete…
Koppant? Hallottad? :) :)
macicsapat üzenete…
Olyanok a virágok, mintha nyalókák lennének a felső képen. Nyami, vagyis nyali! Hát egy mackó másra se tud gondolni, csak a hasára (+mézre, +málnára, +mogyoróra, +tortára, +...)
Myrthyra üzenete…
Nagyon nagyon tetszik a képeslapod. Persze a scrap heted is.:)) Jó az „elrejtett” arckép. Első pillantásra észre se vettem.