Kakaó és más emlékek

Először is gyorsan felteszek valamit, hogy aki akar, dolgozhasson! :) Május 3-án Secima indított egy kihívást. Fel lehetett ajánlani egy fotót, amelyet majd a vállalkozó szelleműek foglalnak oldalba. Sok-sok fotó érkezett, de én lettem a szerencsés nyertes, aki leghamarabb meglátja az eredményt! :))
Íme a fotó, amit választottam. Nagypapámmal egy igazi "gyári" ünnepségen vagyunk, ahol habos kakaóval és brióssal vendégeltek meg bennünket. Nagyon nem lelkesedtem már akkor sem a habos kakaóért (rém rossz evő voltam és a tejféléket húszéves koromig egyáltalán nem ittam meg), de nagy öröm volt, hogy nagypapa kísért el.

A képre kattintva ez a retusált változat tölthető le, aki pedig az eredetit szeretné, az ide kattintson!

Hogy ne legyen itt magában a fotó, párosított egy másik "régimódival". Vintage témában már volt két próbálkozásom, ez és ez. Timcsoca vintage kihívása azonban nagy feladat volt számomra. A megadott elrendezési vázlat alapján, anyukám fotóját felhasználva ezt sikerült készítenem. A fotó öregítése nem nagyon sikerült, de egy régi keretet azért tettem rá. Sokáig keresgéltem a megfelelő kiegészítőket, de nagyon jó érzés volt csinálni!

Szeretlek
Lila papírok: Nini-lolo Designs - Girls Dreams Addon
Virágos papír, zsinór: Nanine - Freebie five
Virágok: Fujifilm Digital Scrapbook Kits – Autumn
Levél: Ameyasa Design – Paper Shapes Freebies
Csillám: DeDe Smith - The Artistry of Digitals
Szitakötő: Christina Hutchings (hutchie) – Lil Dirt In My Garten
Wordart: Kuznyec/blog4scrap – Glitter romance

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Fácskás készlet:
http://www.4shared.com/file/104600639/b7f4e488/LST_Summer_Poppy_Mini_Kit.html
sok szeretettel :-)
Ányi
Unknown üzenete…
Gyönyörű lett, igazán!! Tetszik a lila, megérte keresgélni a kiegészítőket :) Szép a fotó anyudról :)
Rucola Designs üzenete…
Köszi, Ányi! Már szedem is lefele! :)
Neked is, Szabi, a kedves szavakat :)
altalena üzenete…
Annyira tetszik ez a lila... szuperek a papírok, nagyon jól sikerült neked ez a kihívás:)
Ja és persze a fotódból is szeretnék csinálni egy oldalt, csak éppen ablakcserét végzünk, aztán takarítás, nem tudom mennyi időm lesz, most is csak pár percre tudok ide ülni:)
Kriszta (hozak) üzenete…
Köszi a képeket! Mind a kettő változatot letöltöttem, majd meglátom, hogy melyikből készítek oldalt.
macicsapat üzenete…
Fincsi habos kakaó! De jót játszanánk azzal a kislánnyal! :o)
Sziszi üzenete…
Szia! Köszönöm a képet és a lehetőséget, hogy oldalt készíthettem én is belőle! Szuper egyébként a blogod is, azt hiszem rendszeres olvasója leszek. Minden jót, üdv: Sziszi
Myrthyra üzenete…
Csodálatos, gyönyörű alkotás és a fotó elbűvöl. Egyik nagy kedvencem lett tőled.:)
Rucola Designs üzenete…
Annyi szép alkotás született már a kakaós képből! :) Nemsokára meglátjátok!