Ez állati!

Ancsika kihívására Atyus "Lovi előtt" oldalát lifteljük. Hű, de jó kis mondat! Szóval elrendezésben (vagy bármi másban) hasonló alkotást készítünk. Én egy kicsit elvonatkoztattam az eredetitől :), de az inspirációt kétségtelenül megadta. Valami állatit szerettem volna csinálni, aztán a nyíregyházi kirándulásunkon készült fotók közt leltem ezt a két aranyosat a Lux ikrekről, Anzsiról és Bencéről. Igazi lesifotók, a felső képen egy üveg mögül csodálkoznak rá az állatokra. A pink pólóhoz aztán boldogan választottam ezt az élénk készletet, jólesett ilyen vidámat alkotni! Madárkából lassan annyi van raktáron, mint fákból, :) úgyhogy nem volt nehéz kiválasztani a megfelelőt!

Elemek és papírok: Crystal’s Creations - Funshine
Madarak: Carolina Pessoa – Pássaro
Lepke, virág: Gina Marie Huff (WWD) – A breath of fresh air
Font: Papyrus

Megjegyzések

Unknown üzenete…
az oldalad is állati! :) Annyira vidám, hogy rögtön jobb kedvem lett, mikor ránéztem :) Imádom a sok-sok papírdarabot, és a madárkákat :D
Secima üzenete…
Egyetértek Sabee-val, ez tényleg állati oldal. :)) És minden nagyon szuper rajta, és vidám. Jó, hogy elkészítetted. :))