Szubjektív listáim alkotáshoz 3.

Itt volt szó a rajzról, itt a művésznaplóról, most jöjjön a hagyma!

A hagyományos scrapbookoldalakat nagyon szeretem nézegetni, de ilyeneket (családi fotóval) még digiben is ritkán készítek. Ami a fantáziámat megmozgatta, az az albumkészítés! Méghozzá az utazós album, mert utazni azért szoktunk, gyűjtögetni és fotózni is.

Óriási sikerélményes utazós albumtanfolyamon vettem részt Giginél (scrapbook.hu) tavaly januárban! Erről és az első albumomról részletesen írtam itt. Mivel hagyományos tanfolyamon sose voltam, az alapok egy részét is itt sajátítottam el. Szerencsére Gigi sosem fukarkodik az információkkal! Ebből a típusú albumból kettőt is csináltam, Ritus barátnőm is kapott egyet a közös nyaralásunkról.

Szintén nagyon tetszett a Szimpla örömök online albumtanfolyam Giginél tavaly. Nemcsak a konkrét albumot készítettem el két példányban (igen, Rita is kapott), hanem ennek analógiájára két téli albumot is fabrikáltam Ferinek és a sógornőmnek tavaly karácsonyra, sőt, Zsuzsa is kapott egy hasonló albumot már.

Gigi mobilfotós albumos tanfolyama idén (élőben) szintén bejövős volt. Ebből ismét Ritus profitált, gyönyörű virágfotóiból/makróiból állítottam össze a szülinapi albumkáját. Ezt még nem is mutattam!
Szöveget nem írtam, viszont rengeteg fotót tartalmaz.


Idén is voltam egy online tanfolyamon (Valentines 10 dolog Nőicsizma Edittel), Ez is nagyon jó móka volt, alkotócsomaggal együtt, pdf leírásokkal. Nem Valentines, hanem szülinapi albumot készítettem Ferinek ilyet. Nagyon cuki kis kraft mini lett.



A Miénk a világ tanfolyam a Scrapfellow felületén szintén online érhető el. Bee videóiról már zengtem ódákat, a konkrét album összeállításán messze túlmenően mutat számos technikát albumkötésre, és díszítésre is. Bár ezt az albumot még nem készítettem el, hasonló jellegű, spirálos Dánia albumom borítóját a tanfolyami útmutató alapján csináltam. És ezt sem mutattam még!






No1: Gigi élő és online albumtanfolyamai.

No2: Scrapfellow és Nőicsizma albumtanfolyamok (eddig csak online-t próbáltam tőlük).

Vettem még olcsó online tanfolyamokat Ali Edwardstól és Celine Navarrotól is. Alié egyféle utazós albumot mutat be videókkal és pdf-ekkel, Celine-é szintén, de sokat, vegyes témakörben. Ali alapján elkezdtem egy albumot, amibe belevesztem, sajnos, Celine-től viszont sok ötletet kaptam. A Studio Calicon volt ez a workshop, sajnos már nem érhető el. :(

No3: Celine Navarro online tanfolyama, szívesen elmennék egy élőre is! :)
 

Megjegyzések

Budaházi Brigitta üzenete…
Köszönöm szavaidat, Ildi. Örülök és nagyon jól esik. Az albumaidat pedig irtó jó látni mindig.