Ajándékkártyák 3.

Még nem fogytak el a kártyák, ma is mutatok hármat. Az első és második adagot itt találjátok.

Egyik kedvencem a Kalandra fel! tag, mivel alapja Tim Holtz Idea-ology tissue wrap, amit Distress Inkekkel színeztem. A stencilezést PentArt vaspasztával végeztem, és egy kis gélpasztával. Került rá öntapadós, csillogós matrica színezve, és Tim Holtz kaparós matrica. A chipboard felirat, nyíl és csillag Scrapfellow, tintázva és hődomborítva színtelennel. A kártya szélét tintáztam, a szalag organza.


A steampunk kártya szintén a szívem csücske. A háttér könyvlap, tintázva. Az óra és az alsó fogaskerekek BoBunny Noteworthy csomagból valók. A Life fa díszítőelem (wood veneer), Prima Marketing talán. Az indákat selyemfényű struktúrpasztával/gélpasztával stencileztem rá. Azt hiszem, a feliratot is stencileztem. A chipboard fogaskerekeket (Scrapfellow) fekete gessoval, illetve Distress Inkkel fedtem be, és fekete (a barnákat színtelen) domborporral domborítottam. A kártya szélét tintáztam. A szőrös madzag és a kaparós matrica Tim Holtz Idea-ology.



A lepkés kártya is cuki lett. A háttérhez itt Dylusions Ink Sprayt és gelatost használtam, erre selyemfényű struktúrpasztával stencileztem ágakat, és Scrapfellow számos pecséttel pecsételtem StazOnnal. A címfelirat Cavallini betűnyomdával készült. Alapkartonra nyomdáztam, kivágtam szavanként, majd ezt tintáztam és ragasztottam fel. A lepke Merikától van, összecsillámoztam PentArt csillámpalás ásványpasztával, ebből kentem a szélekre is. Tettem még rá pár világoskék Rayher stasszt és pöttyös selyemszalagot.



A részletfotókra kattintva talán jobban látszanak a rétegek.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Zseniális vagy!!!!
Gólya üzenete…
Brtaljooooook! Geniusz vagy! Mindennap ilyeneket kellene gyartanod a magamfajtak epulesere! <3
Margó üzenete…
Én mindenért odavagyok, amiket alkotsz! Legyen az bármilyen stílus, vagy éppen napló, tag, készlet ... Minden alkotásodból energiát kapok!♥