Ajándékkártyák 5.

Ez lesz az utolsó pár kártya. Csak most merem őket feltenni, mert már tudom, hogy megérkeztek postán. :) Az első és második adagot itt találjátok, a harmadikat itt, a negyediket itt.

A pillangós tag háttere mindössze egy gyönyörű szalvéta, Distress Inkkel barnítva. Csak vaspasztával stencileztem rá, pecsételést már nem igényelt. A lepke szárnyait Glossy Accentssel fényeztem. Az alulra ragasztott szalag is csillámos. A széleket tintáztam.


Ennek a kártyának olyan gyönyörű lett a színvilága, hogy alig mertem rá tenni valamit. A hátteret Distress Inkkel és mistekkel alakítottam ki, majd selyemfényű arany effektpasztával stencileztem rá, ilyennel. (Ez egy nagyon jó vétel volt anno az Aldiban.) Az összes többi díszítőelem rajta kaparós és epoxy matrica (DCWV Colorful Life). Színben passzoló organzaszalagokkal díszítettem.


A Travel tag háttere Distress Inkkel készült, a stencilezés struktúrpasztával. Erre pecsételtem StazOnnal. A Scrapfellow chipboardokat Distress Inkkel színeztem és Glossyval "domborítottam". A címfeliratot a korábbiakhoz hasonlóan nyomdáztam, színeztem. A kártya szélét tintáztam, a szalagok organza és pékzsineg.


 

Megjegyzések