Bibliofil

Közeleg az év vége, ideje listákat készíteni! Idén egyéni csúcsot állítottam fel olvasásban: 11 000 oldal, 36 könyv 23 szerzőtől. Meg kellett örökíteni. :) Persze Feritől még mindig rendesen le vagyok maradva, sógoromról nem is beszélve.
Azért ez nem darabra megy, krimiből naponta-kétnaponta le lehetne nyomni egyet, de igyexem tartani az arányt a szépirodalommal (2:1). Idén fedeztem fel magamnak Joanna Batort, a Homokfelhő és Homokhegy lengyel és nemzetközi hétköznapjai, mágikus realizmusa nagyon megérintett.
Sofi Oksanen idén is tarolt nálam, és Tóth Krisztina is elbűvölt. Ismét olvastam Ulickaját és Háy Jánost, meg Benyák Zoltánt, Grecsót, Harukit, ők régi kedvencek. Új volt az urban fantasy mint műfaj (London folyói) és Miloš Urban dark prágai regényei. Szeretek az utazásaink előtt/alatt/után helyi szerzőket lapozgatni, így a dán krimikkel is jó viszonyt ápoltam idén (főleg Jussi Adler-Olsen révén). Nyári kikapcsolódásként az Agatha Raisinek mentek. Szeretem a jó lektűröket is, igen. Megyek is olvasni, van még egy hetem. :)

Crafty Button Designs - Bibliophile
Fonts: Old Typewriter, VT Portable Remington

Megjegyzések

Bámulatos teljesítmény!