Színterápia

Néhány éve azon vettem magam észre, hogy egyre színesebb ruhadarabokat veszek/hordok, pedig előtte hosszú ideig fekete-szürke-pasztell korszakom volt az öltözködésben. Mondják, hogy a nők, ha örexenek, egyre jobban festik magukat és mélyebb a dekoltázsuk, hát nálam biztos így jön ki. :) Amikor készletet készítek, valahogy mindig beerőszakolja magát egy élénkebb szín, többnyire a narancssárga vagy a vörös. Már nem küzdök ez ellen, biztosan terápiás hatása van.
De hogy jön ez ide? Timo készlete már a megjelenése pillanatában lenyűgözött, de most jutottam hozzá, hogy megvegyem. Zseniális!!! Nagyon hamar összeállt az oldalam, és sokkal jobb kedvem lett utána!

Timo Designs - Imagination

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Azta, teljesen belemerültem ebbe a vörösesbarnás színpompába!
gyönyörű lett!
Kata üzenete…
Nekem is olyan jól esett. Felmelenget ezen a hideg napon! :)
Florci üzenete…
de tök jó lett! annyira szeretném egyszer végig nézni hogy csinálod!!!!
Merika üzenete…
De jó színvilága van!!!!Szuper!
T üzenete…
aztaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!lenyűgöztél megint!!!!!!!! ámulok-bámulok szokás szerint!!!
(mellesleg, meg kell erőszakolnom magam, hogy ne mindig narancsos-vörös papírokat kerekítsek!!! szóval értem, amiről írtál, nem hiába, peregnek az évek...:D:D:D )
köszike, hogy megosztottad velünk, velem!!!!!
kreatívhit üzenete…
Hát mint hozzáértő én csak azt tartom hogy a színpompa a tavasz és a fiatalság összetartozik.Szóval nem öregedésről kell itt beszélni.:)
Eszter(beszteri) üzenete…
fantasztikus oldal lett, Ildikém! annyira imádom ezeket a színeket én is, csak én nem tudom használni őket... :D
Krisz üzenete…
Ildi szuper lett az oldal! A színterápiát pedig teljesen megértem! :)
do üzenete…
Áj, de jó lett! Ma egész nap vacogtam, hoztál egy kis melegséget a napomba! Köszi érte! Öregedni meg ugyanmááár...
Toni üzenete…
Öregedés?! Január! Panelszürke. Megoldás: Ildi-blog, Ildi-oldal, gyönyörke naranccsel meg vörössal! A színek meg a korod között meg nem vonnék párhuzamot. Változunk, érünk, mint a jó bor és néha kell az új üveg :) Egészségünkre!
Secima üzenete…
Nem csoda, hogy jókedved lett ettől az oldaltól. :) Egyébként egyszer én is megnézném, hogyan csinálod.
erzsocica üzenete…
Szuper lett, igazán klassz színkavalkád! A színes ruhák olyan vidámak, bohókásak, feldobják az ember napját. Én szeretem őket!
treza üzenete…
Ez valóban színterápia; olyan életigenlő, h élvezet legeltetni rajta a szemem!
szrjudit üzenete…
Imádom! Szemezek ezzel a készlettel, egyszerre vonz és riaszt meg, de lehet megküzdök vele én is, mert az eredmény bámulatos!!!!
Wooooooooooow!
Janka üzenete…
hú, nagyon jóóó! ránk is terápiás hatása van :D