Kreatív kártya

Krisssz kihívására azonnal belecsaptam a lecsóba, amúgy is akartam már ilyesmit csinálni: névjegyféle ATC formátumban. A szépséghibája, hogy nem saját cuccokból van, de talán majd lesz olyan is nemsokára.

Crowabout Studio-B – Join The Circus Mini,
Funky People Parts, Freebie

Fej: Fiddlette – Flitter Sweets

Madár: Rebecca McMeen - Callisto

Megjegyzések

szrjudit üzenete…
Hát ez nagyon megy neked, én még csak fejben tervezgetem :D Szuper lett!
Margó üzenete…
Tökéletes! Száz közül is kiválasztottam volna (még a fotód nélkül is), hogy a Te névjegykártyád:-))
Margó üzenete…
Tökéletes! Száz közül is kiválasztottam volna (még a fotód nélkül is), hogy a Te névjegykártyád:-))
Tinci üzenete…
Wowza! Nagyon klassz lett!
Kisnyul / Andi üzenete…
Nagyon szépséges lett!!!
Toni üzenete…
Lehalál retúrba jön! Kreatívkirálynő vagy!
Eszter(beszteri) üzenete…
imádom!!!!!!!!!! inspirál nagyon, remélem, én is hozzájutok a héten!!!!! :)