Ajándék nekem :)

Holnap lesz a blogom 2 éves! Már dackorszakban van! :) Mivel holnapig ezt biztosan elfelejtem, és a mai oldalam valahogy erre hajaz, hát tessék! Az SBG januári Altered Altspiration kihívására készítettem egyébként, ahol ezt a hirdetést kaptuk inspirációként:

Nem meglepő módon ebből engem a sör ihletett meg, és végre használhattam Marta agyament készletét is az önkifejezéshez. Hogy az oroszlán vagy a madárka vagyok-e a képen? Ki tudja? De nem a bohóc és nem a bárány, az tuti. :)

Marta Van Eck - Atomic Circus

Megjegyzések

Secima üzenete…
Boldog blogszülinapot! Szerintem madár. :)
kreatívhit üzenete…
Kérem az ön személyiség karaktere a sörényes sörrel szemezgető madarakat hordozó bohócokat elviselő báránybarát művészi..és igen színes.
Osli üzenete…
Pedig a bohócnál a sör...de ha ő a felszolgáló, akkor az vagy, aki kapja. :) Állati oldalt alkottál megint. Boldog blogszülinapot! Holnap jövök koccintani az ingyensörrel ;)
Margó üzenete…
Köszönöm, jót kacarásztam! Sajnos a sörért nem vagyok oda, de érted és az oldalaidért igen:-)))
A blogodnak boldog szülinapot kívánok, csak vigyázz, el ne áztasd a sörrel!:-)
Toni üzenete…
Az oroszlán, akibe egy bárány reinkarnálódott?
Kocogtatom a teáspoharam a monitorhoz, hogy a szülinapost az vöröslő bárányfelhők éltessék elképzelhetetlenül sokáig!
Pertine üzenete…
boldog másodikat! :)
talán az egész kép Te magad vagy, mi meg a prond mellett ámulunk a fényektől elvakítva..

imádom ezt az oldalad (is).
Kisnyul / Andi üzenete…
Boldog évfordulót! Sok-sok színes oldalt kívánok! :)
krisssz üzenete…
Minden szépet és jót a blogodnak.Nem is dacos, néha valóban gyermeteg, de ez nagyon jól áll neki:)
Krisz üzenete…
Én imádom a kétévesek határozzottságát! Boldog szülinapot! Az oldal megint nagyon talált! :)
T üzenete…
wowwwwwwwww!! tátva maradt a szám, (így kapok levegőt is) Isten éltessen a dacos kétévest!!!!
erzsocica üzenete…
Gratulálok, így utólag is! Fantasztikus sörös oldal lett, Marta készlete tökéletes választás volt hozzá!!!!
treza üzenete…
Boldog blogszületésnapot! Nem kérdezget mostanság sokat: "ezmieeeez?" meg "miééééért?"...így 2 évesen :)

Az oldalad fergeteges, parádés, a sörrel rögvest szemezni kezdtem.