A karaván halad

Először is köszönöm szépen az összes drukkot! Máté vizsgaeredménye csak ma derül ki, reményhal még él. Remek ideiglenes munkaállomást üzemeltem be Miki laptopja, a monitorom és a külső vincsim segítségével. A mélek nézegetése elég macerás és a PS is üreske, de ez nem tántorít el!
Így aztán nem lett elvonási tünetem, még egy készleten is tudtam dolgozni - reszkessetek egerek!(=CT-tagok). Tegnap-ma gyorsan bepótoltam kétheti lemaradásomat az AJC-ben. Átdolgoztam a névjegyemet némi lelki szöveg segítségével. Hát ez nekem igen rosszul megy. Mivel magamnak csinálom ezeket az oldalakat, elég feleslegesnek tűnik leírnom, ami amúgy is eszembe jut, ha ránézek a "műre". Mindegy, próbálkozom, hátha egyszer értelmet nyer. A 2. heti kifejezés: THRIVE (boldogul, prosperál, gyarapszik, növekszik), elég elvont fogalom, nálam ez lett belőle.

Crowabout Studio-B – Join The Circus Mini (tower),
Funky People Parts (body)

Head: Fiddlette – Flitter Sweets
Bird: Rebecca McMeen – Callisto
Background, sun, butterfly:
Rucola Designs – Brementown Musicians (hamarosan!)

Fonts: Adobe Caslon Pro, Cafe Rojo, Fluted Germanica

Az utazós oldal a 3. hét kifejezésével, a TRAVEL-lel készült. Mindig aktuális. :) A fantáziautazás majdnem olyan jó, mint az igazi, és nem kell annyit csomagolni.

Tangie & Rebecca – AJC Parcel 03
Red paper: Tangie Baxter - Journey '11

Tangie B. – Quickity Split snd Print Vol 2, 3

Megjegyzések

Secima üzenete…
Klassz ahogy megfogalmaztad, hogy mit szeretnél. A fantáziautazásod pedig szintén szenzációs. :) És milyen igaz, hogy nem kell csomagolni. :)
Kata üzenete…
Nekem is nagyon tetszik, hogy írtál. Pont így érzek én is :)
Janka üzenete…
nekem főleg a traveles tetszik. imádom a színvilágát!
Krisz üzenete…
A travel nagyon ütős lett! Le a kalappal! :)
treza üzenete…
Mindkettő nagyon ütős lett. A terveid, céljaid megfogalmazása olyan nagyon emberi; én tudom, h sikerülni fog!!!
Eszter(beszteri) üzenete…
az első oldaltól olvadozok rendesen, a második előtt meg csak ámulattal ülök... :D
erzsocica üzenete…
Hú...ahogy beloptad magad az oldalra!!!! Nagyon tuti lett!!!!