Romokban heverünk

A gépem és én. Bármi baja lehet (alaplap, processzor, ram), de valszeg nem a vincsi. Eddig jutott a Máté, el kellett mennie vizsgázni. Drukkoljatok neki és nekünk is! Kölcsön laptopról voltam.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Jajj! Remélem minden rendben lesz és a vizsga is jól sikerült. :)
do üzenete…
Gondolom azóta vizsga letudva, mindenesetre megy a drukk!
krisssz üzenete…
jaj:( Remélem, szerencsésen megoldódik: Máté azóta már tuti túl van a vizsgán:)
treza üzenete…
Ójaj, remélem, megoldódik a helyzet viszonylag simán! A vizsga meg tutira megvan azóta...
Unknown üzenete…
drukkolok! remélem rendbe lehet hozni!
Unknown üzenete…
Jjááá! Át tudom érezni a gép-rom "parát". Tavaly én is átestem rajta. Gázos volt. A vizsga meg gondolom már sikeresen letudva... Szorítok
Kisnyul / Andi üzenete…
Gyors gyógyulást!
Osli üzenete…
Mindenképp drukkolok. Tudom mit érzel :( Remélem nálad is minden hamar rendbe jön. Remélem a vizsga jól sikerült.
Bíró Ágnes üzenete…
ezer százalék együttérzés!!! Drukkolok nagyon!
Toni üzenete…
Még kurblival sem indul??? Ajaj, ajaj! Szorítok, hogy új éleletet leheljen bele a technika varázsfarkú félistene! A windosws legyen veled!
icka üzenete…
szorítok neked és én is tudom sajnos milyen érzés!!!