Táltos a viziló

Végre sikerült! "Rendes" Quimby koncerten voltunk! Rengetexer próbálkoztam már, de sokat vannak vidéken, Pesten mindig teltházas és lemaradok, vagy olyan klubos, ahová nem járunk. A38, persze, előzenekar a Duende, eddig ez volt a leggyengébb. Annyira nem rossz zeneileg, de egy eredeti ötlet, hangjegy sincs benne, a szövegek is csak álmélyek, és irtó komolyan veszik magukat. A frontember meg mindent megtett, hogy az amúgy is szétcigarettázott hangjából semmit se mutasson. De ez a blog, pláne a poszt nem a fikázásról szól, kibírtuk, megérte.
Fél 11-kor jöttek Kiss Tibiék, és játszottak 2 órát' Yay! Imádtuk. Tibi kristálytiszta (minden szempontból) és 10 évvel fiatalabbnak néz ki. :) A többiek is mind zseniálisak, imádnak zenélni, és élni. :) A közönség köreiben hozzánk hasonló veteránok (azért majd' 20 éve játszanak má!) és elképesztő mennyiségű, idegtépő viselkedésű tinilány. Éljenek a fiúk! Ők még sose rúgtak oldalba. :) Egy kevésbé ismert számot hoztam, játszották, remek volt.

Quimby - Cuba lunatica

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Nagyon jó ez a zene. Nem ismertem, de jót eldudorásztnuk rajta itt jó hangosan :D
jociandi üzenete…
Nagyon jók voltak februárban is a West Balkánban! Örjöngő és pogózó tiniket én sem bírom. :)
Secima üzenete…
Engem nem igen zavarnak a tinik, mert én csak itt hallgatom őket nálad. Itt viszont nagyon élvezem. :)