Csajos cucc

Ha péntek, akkor új CT-készletek! Nisha igazi csajos kitet készített, rengeteg klassz, rajzolt elemmel (van lepke dögivel!), wordarttal és remek színekkel. Hirtelen kettőt is csináltam, Briginek köszi a cuki Saca fotót! :) A másik kisnaccsád én volnék persze. :) Kapható a two little pixelsen.

Little Miss kit - jot and scribble at twolittlepixels

Little Miss kit - jot and scribble at twolittlepixels

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Szuper jó oldal lett mindkettő :) A barnát azért szeretem mert Te vagy rajta, a Sacásat meg, mert a fotó nagyon passzol a körethez. :)
Osli üzenete…
Imádom mindkettőt! Nagyon szupereket alkottál megint!
Bíró Ágnes üzenete…
Szuper lett mindkettő!
A kendős kislánytól meg kész vagyok. :D
do üzenete…
Mindkettő szuper lett, de nekem a második a kedvencem! Tök jó az a fotó, a barna papír, meg a zöld kiegészítők nagyon bejönnek!
Secima üzenete…
Mindkettő csodás, de a kisnaccsád különösen bejön. :)
Eszter(beszteri) üzenete…
Ildi! FAntasztikusak az oldalaid. Nálam a második a nyerő, de odáig és vissza vagyok ám az elsőtől is! :)