Költészet hete van

Amilyen tuskó vagyok mostanában (értsd: nem olvasok könyvet), nekem ez főleg pénzköltészetet jelent, jó sok készletet vettem az utóbbi napokban. :) Viszont legalább használom is ezeket, az altered stílus eléggé igényli a rengeteg hozzávalót, meg a netről keresgélt dolgokat is. A Scrapbookgrafics ma zárult heti kihívásának témája: Altered Library. Elsőre Zafón könyvei jutottak eszembe, a Szél árnyéka és az Angyali játszma. Én az utóbbit olvastam előbb, bár ez folytatásnak tekinthető, bármilyen sorrendben maximálisan ajánlom, lebilincselő olvasmányok. Érdekes a pasasban, hogy zenét is szerez, és nem rosszakat!



A másik dolog, a könyvek "újrahasznosítása" műalkotások formájában. Egyik kedvencem Brian Dettmer beleás a könyvekbe, akire pedig most hívta fel a figyelmem orachel, egészen varázslatos: Su Blackwell. Ez aztán az altered art!
Ami belőlem kijött, az nem akkora ász, de nagy meglepetésemre kaptam jó néhány hsz-t a DST-n és még a Gallery Standoutsba is ajánlották! Nagy öröm ez! :)

Studio Tangie – Briseis
Faith True – The Dollhouse

Studio mgl – Snippets Alpha 2

Fotók a netről – Brian Dettmer’s book sculptures

Idézet – Zafón: A szél árnyéka

Megjegyzések

Unknown üzenete…
klassz oldalt készítettél ismét!! És micsoda hozzászólásokat kaptál :) gratulálok, igazán megérdemled őket!
Secima üzenete…
Nem semmi ez az oldal. Igazán jól áll neked és ha jól sejtem igencsak van hozzá kedved. Csak így tovább!!!
LaceE üzenete…
Nem akkora ász? Szerintem ez maga a Royal Flush :) Imádom, amiket össze tudsz hozni. Ez a sok cucc és mind-mind harmóniában egymással. Emelem kalapom :)
Kata üzenete…
Tényleg nagyon illik hozzád ez a stílus! Tetszik, olyan merész és egyedi!
Secima üzenete…
Ugyan "nem olvasol könyveket", de ha van egy kis időd akkor válaszolnál a könyves kérdésekre?