Kis fekete

Nisha (jot&scribble) készleteitől először meglepődök, aztán várom, hogy beugorjon valami. Mivel nagyon inspirálóak, be is ugrik! Van egy fekete ruhás fotóm, először azzal akartam megcsinálni, de elém tolakodott ez a kép anyuékról, és eldőlt a sorsa. :) Anyukám sokáig hordott kontyot a hatvanas években, imádtam nézni, ahogy csavargatja a két hosszú póthaj lófarkát, de igazán a fodrász tudta megcsinálni, utána egy hétig szinte ülve aludt. Akkoriban mindenki így volt ezzel, plusz tupír és rengeteg hajtű, nem tudom, hogy bírták ki. Mindenesetre nagyon jól állt neki. A fotó valami vállalati (gyári) szilveszteri bulin készülhetett a hatvanas években, nagyon unhatták, de legalább inni adtak.:) Pikáns részletekkel még annyiban szolgálhatok, hogy az anyun lévő kis fekete ruhát én is hordtam bulikba, igaz, kicsit átalakítva: oldalt felslicceltem és fekete halásznadrággal. Ez a nyolcvanas években volt. :) Több nadrágját, szoknyáját és kosztümjét tudtam hordani, mivel akkortájt a retró és a mini is jól állt még.
A Classic kit a Two Little Pixelsnél kapható.

Classic kit - jot and scribble at twolittlepixels

Megjegyzések

altalena üzenete…
Hű nagyon tetszik az oldal az anyukádról, ez a fekete papír szuper választás volt:)
LaceE üzenete…
Imádom ezt az oldaladat. Annyira megy a fotó a készlethez és nagyon királyul pakolgattad :) Reméleme egyszer láthatjuk a fekete ruhás fotódat is oldalon :)
Osli üzenete…
Fú, micsoda oldal. Nagyon elegáns, és szuper a fotó is hozzá. Iszonyat hangulatosra sikeredett!
Secima üzenete…
Ugyan fekete, de ez nagyon bejön most nekem. Gratula!!!