Sugar and Spice

Gondoltam, megvárom Dani bejegyzését, de holnapra van kiírva császárra, így minden perce meg van számolva, bármikor megtörténhet a csoda. Annamariról csináltam oldalt megint, a Sugar and Spice készlet a ScrapbookBytes boltban kapható. Csináltunk wordartokat is, a hírlevélből vagy Dani blogjáról előbb-utóbb hozzájuttok. :)

Kit: Danimoy Designs – Sugar and Spice
Template: Lauren Grier – Page Template 3/16
Font: Cry Kitty

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Nagyon szép az oldal, és tetszik a készlet is! Boldog Húsvéti Ünnepet kívánok!
Osli üzenete…
Nagyon tetszik! Szuper az elrendezés, és a fotók is. Nagyon jó kis lányos oldal sikeredett. Megint :)
LaceE üzenete…
Szerintem aranyos az oldal, még annak ellenére is, hogy nem vagyok egy rózsaszín párti :)
Secima üzenete…
Nekem nagyon tetszik a színvilága és a szuper fotók. :)))