Return to Steampunk

Az érdeklődés a Steampunk készletem iránt minden várakozásomat felülmúlta, úgy örülök! :) Többen mondták/írták, hogy oldalkészítés közben fülig ért a szájuk, én is így voltam ezzel (mindkét oldalamat láttátok már). És végre kapható is a Return to Fantasy, remélem lesz még, akinek nincs meg. :D 86 elemet és 18 papírt tartalmaz a készlet, szokás szerint hétfő éjjelig akciós a Scrapbook Elementsen, ahol ugyaneddig minden 40%-on vehető meg.



Álomcsapat imádnivaló álomoldalai:



OKC oldalak szintén wow-kategóriások:



A One Kit Callra (azt jelenti, hogy egy konkrét készlethez lehet pályázni oldalkészítésre) jó sokan jelentkeztek, 3 magyar szkreppert (Erzsocicát, Hékást és Jumát) valamint 3 külföldit választottam (Gerlit, Nagatot és Pinkadoot). Olyan remekül sikerültek az oldalak, hogy Brigi (Hékás) májusra, Pinkadoo (Carrie) pedig májusra és júniusra közénk szegődött vendég CT-tagnak! :)

Megjegyzések

Secima üzenete…
Ebben a készletben aztán van minden! A papírjaidért odavagyok!
Grtulálok a CT és OKC oldalakhoz és a vendég CT tagokhoz!
beedee üzenete…
Nekem eddig nem volt meg...
De most már megvaaaan!!!
Osli üzenete…
Lájkoltam én is a készletet. Bocs, hogy nem vettem pánkosra a figurát :D Ettől függetlenül jól szórakoztam. Szerettem volna valami elvontat én is, de most ez jött ki belőle. Egyébként imádom az oldalam.
kreatívhit üzenete…
Brutálisan jó!Annyira klassz hogy elkészítetted.
Toni üzenete…
Tudod mi a "baj" vele?! Hogy ez annyira ott van, hogy lehetetlenség felülmúlni! Valami eszméletvesztés!
A CT-s oldalak is, mind ott van, de hogy személyeskedjek is: Juditra kössél mázsás köveket, mert a szárnyalása a Holdig viszi, és várhatjuk vissza, Hékás oldala előtt pedig percekig tekertem a fejemet. Medveanyám! Ez most nagyon valami lett!
Ps: Most már értem ezt az OKC-t is és az ideg szétvet, hogy lemaradtam rólad!