Miénk ez a cirkusz

...itt mindenkire szerep vár! Ebben a hangulatban és értelemben született a készletem, a manézs annyira nem vonzó számomra, bár mindig csodáltam ezeket a tehetséges művészeket, akik nap mint nap kockáztatják az életüket, testi épségüket, hogy minket szájtátásra késztessenek. Miksa fiam szerint a cirkuszban csak az állatszámok érnek valamit, és még emléxik az Eötvös Cirkuszra (van mááááásiiiik!). Szerintem az a szép a cirkuszban, hogy sarkítva maga az élet, és ha igazi tehetségeket, nem ripacsokat látunk, remek szórakozás.

Miénk ez a cirkusz - LGT



Az oldalam:

Rucola Designs by me – Circus Maximus
Clock: Saxon Holt – Reminders of Papa


És íme a készlet, tele sok szép régi dologgal, állattal. A 78 elem mellett csináltam egy szópakkot is (26 szóval ill. word arttal), és 20 vadító színű papír is jár a készlethez. Nem egy depressziós darab a Circus Maximus. :) Kapható a SBE-n.



Az Álomcsapat percek alatt varázsolt csuda oldalakat:



Rossz hír is van, de teljesen érthető: Tinci sajnos már nem készít a készleteimből szépséges oldalakat - viszont csodás templétekkel kápráztat el mindannyiunkat! :)

Természetesen van újdonság az ATC-rajongóknak is: új nőcis hátterek Femmes fedőnéven!

Az oldalakat pedig már mutattam itt.

Megjegyzések

Tinci üzenete…
Csodás az új készleted! A csapat munkái szintén fantasztikusak! És köszi a megértést!
kreatívhit üzenete…
Eszméletlen klassz ez a cirkuszos készleted.Az ATC hátterek is.Tudod tényleg ami csak kikerül a kezeid közül azon túl hogy minőségi.Valóban ötletesek és a legtöbb nagyon tetszik.
T üzenete…
Szépséges oldalakat alkottak a csajok...ismét..
Toni üzenete…
Van valami asztalos ismerősöd, aki örökbe fogadna? Hétről-hétre beszabod ugyanis a féktelen ötleteiddel! És én örülök a lukaknak! Panem et circenses! A cirkusz megvan, most már csak egy maszek sütöde kell! :)
beedee üzenete…
Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy Osli oldalát meglátva, rohantam a boltba megvenni a készletet... ááá nem a készlet tetszik, csak mit kezdjek egy szimpla oldallal... kénytelen leszek megcsinálni a másik felét... :)))))))))))))))
Margó üzenete…
Szuper kedves-izgalmas-mozgalmas-színes a készleted! ... és az álomcsapat oldalai szenzációsak!!