2011. május 20., péntek

Barátocskám

Egész héten a bal agyféltekémet kellett használom keményen, ma végre hazaértem Kaposvárról, súlyos kétoldali scrapbookhiánnyal. A jó csak az egészben, hogy ilyenkor Lelo barátnőmmel vagyok napokig. Így a friss élményektől vezérelve neki is estem a barátságoldalnak. Nem beszéltem túl, viszont jó elvont lett. :D A monogramjaink vannak csak rajta, a két fő dolog, ami minket összeköt és rengeteg szimbólEum. Nekünk tetszik. :)

Marta Van Eck - Don Quijote freebie
Fonts: Jellyka Saint-Andrew's Queen, Rage

5 megjegyzés:

Secima írta...

Az a legfontosabb, hogy nektek tetszedjen. Tetszik, ahogy összekötöd a két monogramot. Sok minden van ezen az oldalon, amiből még egy-két dolgot meg is értek. Legalábbis azt hiszem.

Tinci írta...

Ezzel én is így vagyok, mint Secima. Azt hiszem, hogy értem, pedig lehet hogy dehogy!
Szóval nagyon szépséges oldal!

Timo írta...

óóóóóóóó, szuperséges, teccős, lájkolom:D

Juma írta...

Izgalmas böngészgetni a szimbólEumokat:-)) .. és szuper az egész!

Toni írta...

Imádom ezt a készletet! Szerintem nincs olyan darabja, amit ne használtam volna valahová :) Az a tuti az oldalaidra, hogy hiheti mindenki azt róla, hogy "én értem". És tényleg érti is mindenki, csak másképp. Szenzációs vagy!

Related Posts with Thumbnails