Névtelen levélhez

Fenyegetőlevélhez ideális szetteket dobtam ma piacra Giny szerint, és milyen igaza van! :D Feltúrtam az egész vintage gyűjteményemet, mire használható méretben összevagdostam ennyi betűt, de LaceE már nagyon kérte, és szerintem is jól használhatók, nem csak kártyákhoz. Az ATC széria Random Words és Random Letters csomagjai a Scrapbook Elementsen kaphatók.

Láttátok már egy-két oldalamon, szerintem a közeljövőben is sokan fogjuk használni, most AnikÁtól és szrJudittól tudok mutatni szépségeket.

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Klassz egyedi ötletes és remek hangulatú.
Secima üzenete…
Nagyon jól néznek ki! Na és a CT tagok munkái is! Judité különösen!
Toni üzenete…
Szuperek! Nemcsak névtelen levélhez, hanem óriás plakáthoz! Eszement nagy meló lehetett a nyirbálásuk! óriási vagy!
erzsocica üzenete…
Ezen azért jót mosolyogtam...fenyegetőlevélhez. Viszont ötletnek szuper, meg a kivitelezés is!