2011. április 20., szerda

Új szerelmem

Nem iszunk túl sok kávét, de a minőséget mindig nagyra értékeltük a Ferivel. Már sok éve olasz presszógépem van (kicsi, kétszemélyes), de kezdte megadni magát, és a család meg a barátok rábeszéltek a Nespressora. Feri sokáig ellenállt, részben drágább is az egy kávéra eső költség, részben macerásabb a beszerzés, de főleg a környezetszennyező kapszula miatt. Ezek az ellenérzések még mindig fennállnak, de tavaly szülinapomra megkaptam a kis cukit, és az eredmény mindenkit meggyőzött! :) Azért remélem, hogy - Svájchoz hasonlóan - előbb-utóbb nálunk is megszervezik a kapszulák begyűjtését.
Osli remek kávés készletet alkotott, amely a ScrapDishben és az IvyScrapsen szerezhető be akciós féláron, Tazza di Café néven!

OsDesign – Tazza di Café

4 megjegyzés:

Juma írta...

Milyen jó, hogy azért időnként van születésnapunk is:-)))) Szuper!

Osli írta...

Nekem mini espresso-m van, és ha betojik az új is az lesz. Egyébként ez már több, mint 10 éve van nálunk, és már használtan kaptuk :D
Imádnám a te gépedet is, és a képed is nagyon guszta. Imádom ahogy a csészémet oda tetted a gépre :D

erzsocica írta...

Mi nagyon kávésok vagyunk, nekünk egy 4in1 kávé-teafőzőnk van ( bár teát már nem főz, kávéból is csak a minőségibbet bírja), de nagyon szeretjük.
Az oldalad egy retro kávésplakátra emlékezet, amik régen voltak az ABC-k falára kirakva; nagyon hangulatos!

Toni írta...

Hosszú évekig kínlódtam a kávéval (nem tudtam, hogy laktózérzékeny vagyok)Most már tudom, hogy tudom és bírom is, mert hosszantian és tejesen szeretem! Folyton innám! az oldaladat meg folyton nézném! Csóka érte!

Related Posts with Thumbnails