Ki mit tud?

És ki mennyire szereti a matekot? Én sose voltam benne túl jó, de azért a születési dátumomat még össze tudtam adni. :) Ez kell ugyanis Osli 2. heti játékához, illetve az oldalkészítéshez. Nálam a kötelező elem egy masni volt (tuti nem teszem rá, ha magam döntök, de most már tetszik), két papírt kellett használnom (persze blendingeltem) és összesen 6 elemet. Ezek: létra, drótdísz, kapcsos zárójel, háló és gyöngysor. A kézírásos betűtípus is kívánalom volt, nem esett nehezemre. Az idézet Oscar Wilde-tól: Nem vagyok elég fiatal ahhoz, hogy mindent tudjak.
Idő hiányában összevontam az Art Journal Caravan múlt (14.) heti témájával, a tudással (KNOW), és az egyik kedvenc készletemet használtam hozzá. Ma nagyon olcsó minden!!!

Rucola Designs by me – Magical Escapes
Font: Olho de Boi

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Nagyon érdekes ez az oldal is.Egyedi és természetesen a színvilága is közelebb áll mint a rózsaszín:) Bár azzal sincs bajom.