Rózsaszín korszak

Nem tudom, valahogy elaludtam a CT-munkák feltöltésén, pedig nem is olyan régen készültek. Mindkét dizájnerem virágos-rózsaszínes dolgokkal jött ki. Keley kitje nehezen kapott nevet, végül Flourish Smooth lett.

Egy képeslapot csináltam belőle, a másik túl személyes, de a Scrapbook.hu-n már láthattátok.

Kit: Keley Domingues - Flourish Smooth
Sablon: Bouille – Freebie Template 15
Fonts: Porcelain, Mesquite Std

Van QP és wordart is, de Keley még nem töltötte fel, majd szólok.
Valami bonyolult módon ez a készlet összekapcsolódik a Scrap Team Shop collab megakitjével, azonos a színviláguk és össze lehet őket gyűjtögetni, vagy 5 dollár feletti shoppingnál meg lehet ingyen kapni hó végéig. Szerintem nagyon szép mindkettő, bár kissé nehezen választottam hozzájuk témát.
Jól jött viszont Krisssz Csönd kihívása, a gyűjteményes készlettel ennek is eleget tettem. Nagyon szeretem most ezt a képet, az egyik kedvencem lett, pedig a fotó nem is saját. De végre használtam a szuper pecsételhető betűket, amiket LaceE ajándékkuponjából vettem!

Sablon: Templates by Leslie 3
Kit: August Collab Scrap Team Shop
Overlays: Krisssz - Csend
Fotó: Bigfoto.com
Alpha: Jackie Eckles - Dingy Alpha Brush Set
Font: Larger Mime

Mindjárt jövök a másik CT-vel is. :)

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Nekem mostanában úgy tetszenek azok az oldalak, amiken nem (csak) emberek vannak. Ez a kettő is nagyok király :) De a személyes oldalad is nagyon szép :)
Merika üzenete…
Ez a két oldalad nagyon tetszik!!!! A csönd különösen!!!!
Secima üzenete…
Igen, mindkettő nagyon jó, de a csöndben valami különleges dolog is van, valami megfoghatatlan, csöndes.