Majdnem kerek

Eddig is tudtam, de az utóbbi napok megerősítettek ebben: állati jó scrappernek lenni! :) Elsősorban a társaság, a közösség miatt. Pénteken levelet hozott a postás Sabee-tól, annyira örültem! Mert van már egy hagyományos képeslapom (bár inkább modernnek mondanám) a keze munkájából! :)) Mutizom, csodaszép.

Az elektronikus postaládám meg tömve volt baráti gratulációkkal, de a Scrapbook.hu fórumra is érdemes volt benézni! :) LaceE is csinált nekem egy cuki oldalt, amihez ráadásul az én készletemet használta! :) Köszönöm!

Meg vagyok hatódva, na! A hab a tortán, hogy a DST-ről olyan levélke jött, ami tele van kuponokkal és kedvezményekkel! Megyek is a zsepimért meg tobzódni! :)

UPDATE: Secimától most érkezett egy szép szülinapi köszöntőlap! Nagyon köszönöm! :)

Janka és Sabee - Friends Forever
RD - Sunfruits

Megjegyzések

LaceE üzenete…
De jó, ha ennyien szeretik az embert és ilyen szépségeket kap :) Isten éltessen még1x :)
altalena üzenete…
Én is Boldog Szülinapot Kívánok itt is! Olyan jó hogy vagy nekünk:)**
Secima üzenete…
Itt is boldog szülinapot kívánok! Tényleg szépeket kaptál!!!
Zsu üzenete…
Még egyszer nagyon boldogat! Nagyon szép dolgokat kaptál! :)
Unknown üzenete…
Örülök, hogy ennyire tetszik a képeslap! És tényleg a többi is csodaszép meglepi :) Mégegyszer boldog szülinapot! :))
csuti üzenete…
Itt is nagyon boldog szülinapot kívánok!!!
eralilla üzenete…
Boldog szülinapot kívánok én is! (csak kicsit elmaradtam most a blogok olvasásában)
Osli üzenete…
szuper ajándékok, itt is nagyon boldog szülinapot kívánok neked :)
T üzenete…
Sajnos nem voltam eddig gépközelben, de talán még nem késő: Boldog Születésnapot kívánni!! Isten éltessen sokáig!!:D:D:D
Myrthyra üzenete…
Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánunk mi is.:) Csodálatos ajándékokat kaptál.:)
macicsapat üzenete…
Szülinapod alkalmából kívánunk neked nagyon boldog és hosszú életet! A boldogsághoz a barátaid is hozzájárulnak, nagyon szépeket kaptál. :o)