Cseh Tamás (1943–2009)

Cseh Tamás első lemeze, a Levél nővéremnek 1976-ban jelent meg, ezt követte az Antoine és Desiré, a Fehér babák takarodója, a Műcsarnok, a Frontátvonulás, Jóslat, Utóirat, Mélyrepülés, Vasárnapi nép, Új dalok, Nyugati Pályaudvar, Levél nővéremnek II., A telihold dalai, Jóslat a metrón, A véletlen szavai, Az igazi levél nővéremnek, és Ady című album.
Végigkísérte gimnazista éveimet, nagyon sokat kaptam tőle, Bereményitől és Másik Jánostól.
Legyen könnyű neki a föld.





UPDATE: szép megemlékezés a Könyvesblogon. Ma este pedig emlékműsor lesz az m1-en. Akartam csinálni egy oldalt, valami indiánosat, de nem ment. Aztán rájöttem, hogy már csináltam.

Megjegyzések

Osli üzenete…
Én is most olvastam...
Nyugodjék békében :(
Nóra üzenete…
Imádtam. Rengeteget hallgattam. :( Köszi a klippeket, jó volt újból látni is.