5 dolog

LaceE és Osli hívott meg erre a játékra: mi az az öt dolog, amit legjobban szeretek?
Hát, sokkal-sokkal több van, mint öt. Ezért az egyértelmű dolgokat inkább nem vettem bele, inkább úgy fogtam fel, mint Amélie az ő csodálatos életében: kis dolgok, amik nélkül mégis nehezen tudnék élni. Nem számoztam, mert nem sorrend, mikor mi esik jól. Ebből is látszik, milyen hedonista vagyok.:)
- Családilag együtt mozizni: megnézni a felvett filmeket, sorozatokat, kedvenceket.
- Viszonylag nagy sebességgel (nem városban) egyedül autózni, közben iszonyú hangerővel aktuális kedvenc CD-t hallgatni.
- Könyveket, papírokat, bőrcuccokat (táska, pénztárca) nézegetni, tapogatni, szagolgatni, használni - lehetőség szerint megvásárolni, és otthon ezt tovább folytatni.
- Hőségben belekortyolni egy korsó hideg sörbe.
- Egyedül úszni egy kristálytiszta (legalább 25 méteres) medencében. (Tengerben még jobb, de azt ritkán lehet. Ha lehet, akkor alkonyatkor homokos tengerparton sétálni mezítláb.)

Ez már több is, mint 5. Kicsit csaltam :) Azt is szeretek. Ja, és humor nélkül sem tudnék élni!

Akik 5 kedvencére én kíváncsi lennék: Gigi, Altalena, Krisssz, Betsie és Franci.

Megjegyzések

Ányi üzenete…
Ó, ez jó volt! Jó dolgokat szerecc! :-)
Ui: A fiúknak én vágom a haját :-)
altalena üzenete…
Köszönöm a játékot, már el is készült a bejegyzésem:) Puszi
LaceE üzenete…
Nagyon jó dolgok ezek. A gyors vezetést én is nagyon szeretem, de amióta ennyire büntetnek muszáj betartani a szabályokat. Pedig az a legmegnyugtatóbb dolog tényleg, ha nyomhatja az ember. A tengert meg ne is emlegesd. Függő vagyok. :) SZükségem van rá, majdnem jobban mint a levegőre :)
Osli üzenete…
szuper a listád. Persze én is írtam volna még, de a családot és hobbit én nem szerettem volna kihagyni ;)
Valahol láttam egy olyan listát, hogy apróságokat kellett felsorolni, de már nem emlékszem hogy fogalmazták meg. :)
meg aztán lehetne egy olyan játék is, hogy mit szeretnél ;)
Unknown üzenete…
de jó volt olvasni a te kedvenceidet!! :)))
Budaházi Brigitta üzenete…
Köszönöm a játékra való invitálást. Már, jelentem teljesítettem is a házifeladatomat. Imádom a Te 5 kedvencemet. Annyira kovaxkás, és nagyon szeretem. Ezekből nekem is kedvencem néhány, kvéve a 4. számú, mert az bleh! :D
Myrthyra üzenete…
De jó.:) A szebbnél-szebb scrap alkotásaid mellett mikor egy-két apró „titkot”, kedvencet felfedsz, nagyon bírom.:) De szerintem más is.:))
Köszönöm az invitálást, résztveszek. Ez az Amelie-s megközelítés nagyon tetszik, azt hiszem én is ezt az irányvonalat követem. Hamarosan a blogomon...
Secima üzenete…
Ide még nem is kommenteltem? Pedig már elolvastam. És milyen jó volt olvasni. Jó dolgokat szeretsz, nagyon. Tényleg hedonista vagy. :))