Kicsit rozsdás

Mától kapható Dani új készlete, a Re-Used (occo, cak ketto). Általában nagyon tetszik, amit Dani csinál, de ettől teljesen el vagyok ájulva, a színvilág, a papírok, de az elemek is nagyon bejövősek. Na, és van benne madárka is. :)

Azonnal csináltam egy oldalt, mikor letöltöttem, Krisssz galériájában már láthattátok is. Ezek a színek Kuba lepukkant, de mégis gyönyörű utcáit, házait, autóit juttatták eszembe. Öt éve, az utolsó napunkon Coco-taxiztunk Havannában, a sofőrünk egy közgazdász volt. Ki is próbálhattuk volna, de nem mertük. Az autós fotó is sk! Szívesen visszamennék... Azóta a hajam is egy kissé re-used lett. :) Önmagamhoz képest a kihívásnak megfelelően elég sokat pakoltam, íme:

Kit: Danimoy Designs – Re-Used
Font: Creampuff

Megjegyzések

LaceE üzenete…
Szóval a hajad is re-used? Én ma már annyit nevettem erre... most megint. Már mondtam, hogy mennyire tetszik ez az oldalad (is), de azért elmondom még1x :) Nagyon tetszik :) A készlet meg ha occó, és cak ketto akkor meg is kell venni :)
Secima üzenete…
Nagyon jó a készlet is és az oldalad is. Jól mennek egymáshoz. A felirat különösen tetszik. Van a készletben ábécé is?
Megnéztem. Van. :)
Janka üzenete…
Itt is megdicsérlek, mert annyira imádom ezt az oldalt! Egyszerűen zseniális :)
Myrthyra üzenete…
Egyszerűen imádom én is, csúcs szuper lett!