Kihívásözön

Kreatív hétvégém van :), két alkotást is csatolok, és még jövök! A Scrapbook.hu-n SzRJudit sablonjával titkos világunkra nyithatunk ajtót. A fantasy nem az én műfajom, ezért ez is elég tárgyilagos lett: az én világom a (táplálkozás)tudomány, ahonnan a művészetek, szépségek, és megnyilvánulási formája, a scrapbook felé kacsintok. Nagyon érdekes kihívás volt!

Sablon: SzRJ – Doors Template
Elemek és papírok: Emily Powers - {Thankful for You}
Konyhai elemek: Kate Hadfield – Get in Shape
Wordart: Tiffany Tillman - Sunlight's Delight

Könnyebben boldogultam Ancsika scrapliftjével Izzie képe alapján. Egyrészt a Herbárium valami fenomenális, másrészt ezt a képet (nagyfiam kiskorában) már régóta szeretném oldalba foglalni. Erre a készletre várt! :)

Minden innen:
ViVa Artistry (Vanessa Gary/Vivienne Oestergaard) - Herbarium
Font: Adler

Megjegyzések

Secima üzenete…
A másodikat már láttam, arról már írtam, hogy nekem nagyon tetszik, legfőképpen a wordart.
Az első pedig egyszerűen szenzációs. Ez annyira Te vagy. Nagyon jól sikerült a nyitás. Ügyesen megoldottad a feladatot. Gratulálok! :)))))
Myrthyra üzenete…
Nagyon jók lettek. A „titkos ajtó” annyira megfogott, hogy elhatároztam én is végre készítek valamit egy kihívásra. El is kezdtem, de – korábbi szavaiddal élve – beletörött a bicskám.:)) Fél napot kísérletezgettem, de csak nem jött össze olyan amit elfogadhatónak tartanék.:)) Már napoltam és félretettem, talán majd egyszer… vagy soha. :))