Anyai oldalak

Nemrégiben ért véget stafétajátékunk, amelynek központi témája az anyák napja volt, ezért olyan fotókkal alkottunk, ahol anyukánkkal együtt szerepelünk. Azért staféta, mert a sorban az első ember készít egy oldalt (a sorban az utolsó ember fotójából) és továbbküldi a második embernek az oldalt és a saját fotóját. A második ember átvesz valamit a kapott alkotásból (és persze a kapott fotót használja) , és így küldi tovább a harmadik embernek, a saját fotójával együtt. Mindig át kell venni valamit az előző scrapbook oldalból (pl. elrendezés, szín, kiegészítők, bármit, ami megtetszik).
Már több ilyen staféta volt, én eddig nem mertem indulni, félvén, hogy másnak a fotójából tudok-e az illetőnek tetsző dolgot alkotni. Most is tövig rágtam a körmöm, mire publikussá váltak az alkotások. Mert titokban zajlik ám az egész!
Én Krisztától kaptam a stafétabotot, és nagyon aggódtam, hogy sötét háttérhez mit szól majd. De tetszett neki, úgy örülök! :)

Sablon: Cardamome, Pouyou designs - Template Comics and Bubbles
Elemek és papírok, wordart: Enchanted Studio Scraps – A Birst of Sunshine
Megtartottam a rózsaszín virágokat és a madárkát. A pöttyös papírt azóta sem találom! :(

Én SzRJudittól kaptam egy csodaszépet, minden részletét imádom!


A Scrapbookozz Velünk magazin kreatív próbatétele szintén az anyák napjához kapcsolódott. Nagy-nagy örömömre bekerültem a kiválasztott 6 alkotás közé!:) Igaz, nem sok szavazatot kaptam, de sebaj! Örülök, hogy megcsináltam ezt az anyus képet is.

Papírok, pitypang: Krisssz – Anyák Napja
Spirál, wordart: Thurzó Katalin (Rainbow) - Anya
Tűzés: Amanda Kay & Designz by Kristi – Black Tie Affair
Papírkivágások: saját munka

Megjegyzések

Secima üzenete…
Csodálatosak ezek az anyás oldalak. Az is amit te készítettél és az is amit neked. Az, hogy macit is kaptál, külön öröm. :)
Az egyébként nagyon nagy szó, hogy bekerültél a legjobb 6-ba. A hagyományos oldalaknak mindig nagyobb sikere van, ezért nem kell bánkódnod, hogy nem te nyertél. Lesz ez még így se! :D (Bocsi)