Bölcsek köve

Commercial use (CU) termékekből is annyi van, mint égen a csillag. Overlay-eket a legtöbb shopban lehet kapni, és a kész elemek (gombok, madzagok, keretek, virágok stb.) tárháza is kimeríthetetlen. Én mostanában vadászom a template-elemeket. Ilyenből készült a 100% nyár készletben a madárka, a Levinben pedig az összes konyhai cucc. Belinkelem az ihletadót, íme. Sajnos már nincs leárazva.
Mindig nagyon figyelmesen el kell olvasni a TOU-kat, még CU termék esetén is, mert előfordulhat, hogy készlet és freebie készítésére nem használható fel! A többi már csak színezés és domborítás kérdése a PS-ben. Én elég béna vagyok ebben, szerencsére a PS Elementsben van jó pár beépített "látvány" (fémszín, üveghatás stb.). Hát ebben rejlik az én titkom!

Más: oda egy popikon megint :( Szerintem ma többen hallgatják, mint azon a koncerten tették volna, ami már nem valósulhatott meg...

Michael Jackson - Dirty Diana

R.I.P.

Megjegyzések

Secima üzenete…
Köszi, hogy megosztottad velünk a "titkodat". :))))
Nóra üzenete…
Nagyon nagy zenei egyéniség volt. Én sajnálom, hogy elment. :o(
Myrthyra üzenete…
A PSE beépített „látványait” én is nagyon bírom. A háttereinek, grafikáinak… a hasznosságát is már többször tapasztaltam. Biztosan felismerted a szkrepjeimben. :)))
LaceE üzenete…
4szer halgattam meg a Dirty Diana-t, ez volt ez egyik kedvencem tőle, talán csak a Smooth Criminal-t imádtam jobban. Nagyon lesújtott engem is a hír. De lehet, hogy így lesz a jobb Neki. Nyugodjék békében.