Midnight Reverie - saját készlet

Jó régen kifőztük már ezt. Az úgy volt, hogy páran rákattantak az Éjszakai cirkusz című könyvre, ódákat zengtek a fórumban, hát muszáj volt elolvasnom. Berántott engem is, de rögtön! Persze többünkben is mozgolódott egy készlet ötlete, így Hollie továbbgondolta: vegyük az azonos témát és színskálát (fekete-fehér-vörös), és szárnyaljon mindenkinek a fantáziája! Persze a jogdíjak miatt nem választhattuk az eredeti könyvcímet, többen el is tértek a tartalmától (én nem), de a tartalom alapvetően cirkuszos.

Így született a Collect Your Own Collab, vagyis te állíthatod össze a saját kollab készletedet az egyes tervezők csomagjaiból. Érdemes többet is megvenni, mert egyik klasszabb, mint a másik, stílusukban és tartalmukban is nagyon eltérnek az egyes dizájnerek munkái. Aki pedig 14,99 dollárt elkölt, ingyen megkapja a freebie collab készletet (34 papír és 135 elem!!!).

Az imádott téma ellenére jól megdolgoztatott ez a készlet, a részben fantasy stílus, és a szigorú színskála miatt, de minden percét élveztem! Az én Midnight Reverie készletemben 18 papír, 6 ATC háttér (2550x3300 px) és 110 vintage elem lapul. Kapható a DeviantScrapen!



Ennyi oldalt még soha nem kaptam, nézzétek csak, micsoda csodák! És igen, Beszterit is megfertőztem a könyvvel (most épp Giginél jár), neki külön köszönöm a szépséges oldalakat. :)



Használva a Hidden Vintage Studios elemeit is, további gyönyörűségek készültek:



Megjegyzések

Buaházi Brigitta üzenete…
Ildi, köszönöm a könyvet! Nem bírtam letenni. Azt hiszem négy alkalom volt, ami alatt kiolvastam. Meghatározó könyvélményem lett, az biztos. A készleteitek varázslatosak, stílusosak és magávalragadóak. Bírom az egészet! Gratula minden dizájnernek és alkotónak!