Első

Cewe kihívásra eredetileg az első bizonyítványomat terveztem, de közbejött Paula ad hoc kérése a Digi Dares-re, így ez lett belőle. Paula cuccai mellett sajátokat használtam, bár úgy látom, Maya de Groot-ot is illett volna (ő a heti szponzor).
Szóval az első, és máig az utolsó címlapfotómat látjátok, megjelent az Úttörővezetőben, 1970 körül (sajnos le van vágva róla). A biológia meg az első szerelem a tantárgyak közül (orvosnak készültem sokáig). Kitartó típus vagyok, de egy álmot nem szabad a végsőkig, irrealitásba menően űzni szerintem. Mindig igyekeztem az adott szituációból kihozni a legjobbat. Így lettem végül dietetikus, amit nem bántam meg. Most is éppen egy illúzióval készülök leszámolni, de talán már sikerült is. Nem kell minden áron bizonyítani, pláne, ha nincs is mit.

Paula Kesselring - Rear Frames, School Elements #1 CU
Rucola Designs - Bad Student, Death Of The Microbes, Microbes - The Journal
Font: Sunshine In My Soul

Megjegyzések