Kezdem mesélni

... hogy is volt a nyaralás. Ritus eltervezte, kiválasztotta, meghívott, és Feri elengedett! Tíz napig távol nem is tudom, mikor voltam a családomtól (talán sose, két éve volt öt nap). Gradóba utaztunk, Itália északi részére, a Trieszti-öbölbe. Ritus vezetett oda-vissza. Hét ágra sütött a nap végig, a napsütéses órák java részét a strandon töltöttük. (Asszem tíz éve nem napoztam már. Vigyáztam is nagyon, hogy a napernyő alatt legyek, ha nem vagyok a vízben, így meg is úsztam a leégést.) A tenger meleg volt, apálykor kicsit moszatos, a szállás minden tekintetben tökéletes, barátságos, finomakat ettünk, rengeteget olvastam. Grado igazi, békebeli fürdőváros a lagúnák között, szép, öreg városmaggal. Szerintem télre se takarják le ponyvával, mint - mondjuk - Jesolót, hiszen termálfürdő is van pár kilométerre. Két kirándulást tettünk hajóval Triesztbe és a lagúnák közé. Hazafelé Aquileiát is megnéztük.
Paula meg közben telerakta a boltját a One Story Downban mindenféle csodákkal, ezekből szemezgettem. Nem tudok mindent linkelni, nézzetek szét, lécci! Retró oldal arról, mennyire élveztük a nyaralást.

Paula Kesselring - Retro Sweets elements, papers,
Women’s Power brushes
Font: Homemade Apple
GSO at DST

A lila gumicipő új beszerzés, a tyúkszem régi. :)

Paula Kesselring - Retro Frames & Pages
Font: The Dreamer

A trieszti kirándulás első állomásaként a Miramare kastélyba taxiztunk el. Az építmény és park kis csalódás volt, de a táj gyönyörű. Innen még biztos lesznek fotók, talán kevésbé összemosva is. :)

Paula Kesselring - Paper Pack #1, Sea Elements, Tags,
Art Journaling Papers

Font: Homemade Apple

Folyt. köv.!

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Kipihenve felfrissülve:)Örülök hogy jól sikerült a kiruccanásotok.Az oldalak ismét fergetegesek.
Eszter üzenete…
Ó, de jó lehetett nektek!!!!! ♥ A lila gumicipő csúcs (bár nekem a sárga tetszik nagyon), meg az oldalaid is, főleg az utolsó kettő jön be nagyon-nagyon!!!!!4
Eszter üzenete…
Ó, de jó lehetett nektek!!!!! ♥ A lila gumicipő csúcs (bár nekem a sárga tetszik nagyon), meg az oldalaid is, főleg az utolsó kettő jön be nagyon-nagyon!!!!!4
Paula Kesselring üzenete…
Welcome back Ildi!!!!!!
I'm sop happy to see your awesome pages again!
Thanks sooo much!
xoxo
Margó üzenete…
Oldalban és cipőben teljesen egyezik az izlésünk Esztivel:-) Jéééé, hogy ez milyen érdekes:-) Bár az első oldal hangulatát szeretném ott a helyszínen megtapasztalni!!!:-) Gyönyörű helyeken jártatok, pihentetek és Paula érezte, hogy most éppen milyen készletekre van "szükséged", Ildim:-)) Sokat gondoltam Rád és tudtam, hogy a beszámolóid segítségével én is utazom!<3
Secima üzenete…
Én Margóval is egyetértek. A beszámolóid segítségével én is utazok.
Amúgy a sárga jön be nekem is, de a sarokmagasság miatt valószínű a lilát választanám. Az oldalaid szenzációsak, csak hiányollak a Carpe diemről. Szívesen láttalak volna valahol elbújva.