Ne ess pánikba!

És legyen nálad mindig törülköző! Douglas Adams a 20. század egyik legjelentősebb sci-fi írója volt. Népszerűségét egy Innsbruck melletti mezőn felmerült ötletnek köszönheti, amelyből aztán megszületett a Galaxis útikalauz stopposoknak. Kb. 8 éve olvastam, akkora idiótaság, hogy pillanatok alatt beszippantott. Könyvben sokkal jobb, mint filmen, de nekem azért a film is tetszett.



Mivel május 25-én van a Törülközőnap (Towel Day), készletet készítenem muszáj volt, beláthatjátok. Kicsit bezavart az univerzum, de leküzdöttem a nehézségeket! A Don't Panic! a szokott papír- és elemmennyiséggel, devianciával, már kapható a Devianton!


Az Álomcsapat megint pillanatok alatt varázsolt, én is alkottam kettőt:


Viszlát, és köszi a halakat! :)

Megjegyzések

kreatívhit üzenete…
Annyira szuper ötleteid vannak. A könyv szerintem is sokkal jobb.A 42 a kulcsa mindennek.:)
Unknown üzenete…
Imádtam! Köszi a lehetőséget, hogy eldobhattam az agyam :))))
Secima üzenete…
Jó ötlet volt ezt a készletet elkészíteni és ráadásul szuper is lett!
Margó üzenete…
Köszönöm a bátorítást - nem pánikolok!:-))) ... ismét többet tudok a világról:-))