Give five

Erről két dolog jut az eszembe: az adj egy ötöst (amikor az amcsik a tenyerüket csapják össze), meg a Take Five Dave Brubektől, amit iszonyú mázlival élőben is hallhattam 1983-ban a Budapest Sportcsarnokban.
Amúgy ez egy zseniális ötlet és kezdeményezés Bubutól a Cewe keretében, ahol remek freebiecsomagok születtek. Elsőre Jociandi szomorú szárnyas malacába szerettem bele, így az oldal koncepciója is köré épült. Sikerült mindenkitől választanom majdnem, akitől nem, az csak örülhet, mert mindent jól összemaszatoltam! :)

Give Five freebies

Dave Brubeck - Take Five

Megjegyzések

Secima üzenete…
Nem semmi, ahogy összeválogattad az elemeket! Zseniális oldal lett belőle! A maszatolás meg nagyon megy neked!
Eszter(beszteri) üzenete…
Szerintem csúcs, ahogy összemaszatoltad az elemeket, én legalábbis egyáltalán nem bánom... :)
Krisz üzenete…
Mennyire tuti jó kis oldal! :)